XXVI Cursa de la Mercè



Segona cursa de mitja distancia

Itinerari = Avda. Rius i Taulet - Floridablanca - Gran via Corts Catalanes - Ausiàs March - Ronda Sant Pere- Ronda Universitat - Ronda Sant Antoni - Avda. Paral-lel (costat Besòs) – Avda. Paral-lel (costat Llobregat) - Plaça d'Espanya – Avda. Reina Mª Cristina

Aquesta cursa la tenia programada com la revalida. Objectiu = millorar el temps de l’anterior (la dels bombers) ja que per això estava entrenant una xic més. Així que vaig anar a buscar el dorsal 173 com de costum. Ja hi som a la sortida amb un dia xafogós. Em situo estratègicament al capdavant amb els figures (ells no saben que jo soc un matadillo) amb el propòsit de fer una bona sortida. Exclata el tret de sortida i l’examen tot just acaba de començar. Aquest cop vaig amb pulsometre i vaig un pel per sobre del meu ritme. Enfilo la Gran Via i psicològicament veig una recta sense fi a la vegada que penso que això no tindria que pensar-ho per anar be. En efecte la recta se’m fa eterna.
El temps passa i a mitja cursa vaig petat amb lo que em fa dubtar de la meva estratègia. Fa molta xafogor. Veig gent que no pot més i plega. Jo segueixo esta clar. Arribo al paral·lel i de sobta em trobo un sol angoixant. Fa molta-molta calor. Apreto el cul i tiro endavant. Volia fer un tiron l’últim quilòmetre però no puc. Les cames diuen que no. Dons enfilo la recta d’arribada apretant les dents. Passo l’arribada i miro el rellotge per veure com ha anat encara que ja ho anava veient durant la cursa. Busco una bona ombra per a prendre la beguda energètica que m'han donat. Penso que m'ha anat malament la cursa. 01:02 temps realitzat. Busco excuses. La calor, el ritme, bé no ho se però no hi millorat el temps.
Apa cap a casa i ja pensarem que faig per a la propera. La Eternal Running ??? No estaria mal
.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada