Ferrada Sant Martí Sarroca

Una ferrada curta però amb força dificultat

Accés / Aproximació:
Des de Vilafranca del Penedès prenem la carretera BP-2121 en direcció a Sant Martí de Sarroca. Abans d'entrar al poble, en una rotonda, seguim les indicacions fins al cementiri. Estacionem el vehicle al seu voltant.
Veure punt de partida a Google Maps.
Seguim endavant, en sentit Sud, i creuem 2 rierols. Després del segon encreuament, deixem la pista i continuem per un sender en pujada. Passem per sota d'unes línies elèctriques, seguim pujant i abans de passar unes altres línies elèctriques, girem a mà dreta per un petit corriolet fins a l'inici de la via ferrada.

Dificultat:  K4

Retorn:
Davallem per un tram equipat i a continuació seguim un camí que davalla decididament. Continuem pel camí, que circula paral·lel al riu, esdevenint-se en una pista. Seguidament desfem el camí fins al cementiri on tenim estacionat el vehicle.

Una via ferrada amb caràcter horitzontal, extra-plomada i curta, però molt exigent. Disposa de diversos ingredients d'obligat compliment com un ràpel per accedir al segon tram. Els autors d’aquesta ferrada volien donar-li dificultat i ho han aconseguit, vam suar la cansalada. Via ferrada no apte per a principiants, recomanable fer d'altres més senzilles prèviament.